Заповед за инструктаж на водачи по Регламент (ЕО) 561/2006

 

...................................”, гр................

 

 ЗАПОВЕД

…./ 20...... г.

 

  На основание чл. 57 ал. 4 от НАРЕДБА № 11 от 31.10.2002 г. за международен автомобилен превоз на пътници и товари, доп., бр. 41 от 16.05.2014 г., в сила от 16.05.2014 г.

 
 

О П Р Е Д Е Л Я М :

1.     Видове инструктажи:

a)     начален;

b)    периодичен;


2.     Обхват на инструктажите:

 a)     начален инструктаж:

-         на новопостъпили работници и служители

-         командировани работници и служители

b)    периодичен – на всички работници и служители;

 

3.  Програма на инструктажа:

 1.     Изисквания към водачите в Регламент (ЕО) 561/2006

2.     Изисквания към водачите в Регламент (ЕИО) 3821/85

3.     Изисквания към водачите в Регламент (ЕС) 165/2014

 

4. Лица, провеждащи инструктажа:

 а/ за начален и периодичен – съответните ръководители по „Транспортна дейност” или други лица, на които е възложеното изпълнението на заповедта.

      5. За проведения начален и периодични инструктажи за задълженията на водачите да спазват Регламент (ЕО) № 561/2006, Регламент (ЕИО) 3821/85  и Регламент (ЕС) 165/2014: провеждането на инструктажа се документира в стандартна книга за инструктаж по Наредба РД – 07-2/16.12.2009 г., което се удостоверява от водача с подпис (Приложения 1, 2). Подписва се декларация от инструктираното лице, която се съхранява в личното досие на работещия и в документацията придружаваща транспорта. (Приложение 3)

      6. Инструктираните служители следва да подпишат приложения 1 и 2, които са неразделна част от заповедта.

 Заповедта ми да се доведе до знанието на длъжностните лица за изпълнение.

 Контрол по изпълнението на заповедта възлагам на ...................................

 

гр………………….                                                Управител :

                                                                                                                                                                                                       /…………………../