Декларация по чл. 13, ал. 4 от Закона за Търговския Регистър

ДЕКЛАРАЦИЯ

по чл. 13, ал. 4 от Закона за Търговския Регистър


Долуподписаният   ..............................

С ЕГН ..............................., притежаващ л.к. No. ......................, издадена на ................ от МВР ВАРНА декларирам истиността на заявените от мен обстоятелства и приемането на представените от мен актове.

Известна ми е наказателната отговорност, която нося по чл. 313 от Наказателния Кодекс за деклариране на неверни данни.



Дата: ..............      
                                                      
Гр. ....................                                                                    Декларатор: ................................









ДЕКЛАРАЦИЯ

по чл. 13, ал. 4 от Закона за Търговския Регистър


Долуподписаният  .....................................

С ЕГН ....................., притежаващ л.к. No. ......................, издадена на .................... от МВР ЯМБОЛ декларирам истиността на заявените от мен обстоятелства и приемането на представените от мен актове.

Известна ми е наказателната отговорност, която нося по чл. 313 от Наказателния Кодекс за деклариране на неверни данни.



Дата: ..............                                                              
Гр. ....................                                                                    Декларатор: ................................